Алматы қ. 10.08.2021 г.
Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алуды өткізу туралы хабарландыру №4
Сатып алуды ұйымдастырушы Алматы қаласы Денсаулық сақтау басқармасының ШЖҚ «Медеу ауданының бастапқы медико-санитарлық көмек көрсету орталығы» КМК. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 04 маусымының № 375 қаулысымен бекітілген Дәрілік заттар мен медициналық бұйымдарды, фармацевтикалық қызметтерді сатып алуды ұйымдастыру және өткізу қағидалары (бұдан әрі - қағидалар) бойынша баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен дәрілік заттар мен медициналық бұйымдарды 2021 жылға сатып алуды өткізу туралы хабарлайды.
Дәрілік заттар мен медициналық бұйымдарды сатып алу туралы ақпарат (атауы, қысқаша сипаты, сатып алу көлемі және сатып алу үшін бөлінген сомасы) жеткізу мерзімі, орны және шарттары осы хабарландыруға №1 қосымшада көрсетілген.
Нақты жеткізілген тауар үшін ақы төлеу беру-қабылдау актісіне Тапсырыс беруші қол қойған және Өнім беру есеп-фактурасын ұсынған сәттен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде Тапсырыс берушімен жүргізіледі.
Әлеуетті Өнім берушілердің жапсырылған конверттерге салынған баға ұсыныстары Алматы к., Медеу ауданы, Қалдаяқов к-сі 74, 3-қабат, 322 кабинет, мемлекеттік мекенжайы бойынша, 11.08.2021 жылы 09 сағат 30 минуттан бастап 19.08.2021 жылы 12 сағат 00 минутқа дейін (жұмыс тәртібі 09сағат 00 минуттан бастап 18 сағат 00 минутқа дейін, демалыс және мереке күндерін қоспағанда, түскі үзіліс 13 сағат 00 минуттан бастап 14сағат 00 минутқа дейін) ұсынылады. Қосымша ақпаратты телефон арқылы алуға болады: 8(727) 248 13 27.
Әлеуетті өнім берушілердің баға ұсыныстары көрсетілген конверттерді ашу 19.08.2021 жылы 14 сағат 00 минутта Алматы к., Медеу ауданы, Қалдаяқов к-сі 74, 3-қабат, 322 кабинет, мекенжайы бойынша ашылады.
Әлеуетті өнім берушілер баға ұсыныстарын ұсыну мерзімі аяқталғанға дейін берілген баға ұсыныстарын кері қайтарып алуға құқылы.
Әлеуетті өнім берушімен ұсынылған баға ұсынысы хабарландырумен, сатып алу туралы шарт жобасымен, сатып алынатын тауарлардың техникалық ерекшелігімен көзделген сұрату шарттарына сәйкес, оның тауарды жеткізуді жүзеге асыруға берген келісімінің нысаны болып табылады.
Әлеуетті өнім беруші баға ұсыныстарын ұсынудың соңғы мерзімі өткенге дейін желімделген түрде тек бір баға ұсынысын ғана береді. Конверт денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган бекіткен нысан бойынша баға ұсынысын тапсырыс беруші немесе сатып алуды ұйымдастырушы белгілеген мерзімде лицензиялау немесе рұқсат беру рәсімдері арқылы рұқсат беру органдары жүзеге асыратын қызметті немесе әрекеттерді (операцияларды) жүзеге асыруға жеке немесе заңды тұлғаның құқығын растайтын рұқсатты, сондай-ақ ұсынылатын тауарлардың осы Қағидалардың 4-тарауында белгіленген талаптарға сәйкестігін растайтын құжаттарды, сондай-ақ фармацевтикалық көрсетілетін қызметтердің сипаттамасы мен көлемін қамтиды.
Баға ұсыныстары көрсетілген жапсырылған конверттің беттік жағында әлеуетті өнім беруші:
әлеуетті өнім берушінің атауын, орналасқан мекенжайын, байланыс телефонын, электрондық мекенжайын, сатып алуды ұйымдастырушының атауын, орналасқан мекенжайын, қатысу үшін әлеуетті өнім берушінің баға ұсынысы ұсынылатын тауарларды сатып алу атауын көрсетеді.
Белгіленген ұсыну мерзімі аяқталғаннан кейін ұсынылған және/немесе хабарландырудың талаптарын бұза отырып ұсынылған баға ұсыныстары көрсетілген конверт әлеуетті өнім берушіге кері қайтарылады.
Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен тауарларды сатып алу қорытындысын бекіту туралы шешім сатып алуды ұйымдастырушының интернет-ресурсында оны бекіткен күннен бастап күнтізбелік 10 (он) күн ішінде жарияланады. (www. centrepmspmr.kz).).
г. Алматы 10.08.2021 г.
Объявление о проведении закупа способом запроса ценовых предложений №4
Организатор закупок КГП на ПХВ «Центр Первично медико-санитарной помощи Медеуского района» Управления здравоохранения города Алматы. Объявляет о проведении закупалекарственных средств и медицинских изделий на 2021 год способом запроса ценовых предложений по Правилам организации и проведения закупа лекарственных средств и медицинских изделий, фармацевтических услуг (далее - Правила) Утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 04 июня 2021 года № 375.
Информация о закупе лекарственных средств и медицинских изделий(наименование, краткое описание,объем закупа и сумма, выделенная для закупок) срок, условия и место поставки указана в приложении №1 к настоящему объявлению (перечень закупаемых товаров).
Оплата производится Заказчиком за фактически поставленный товар в течение 30 календарных дней с момента подписания Заказчиком акта приема-передачи и предоставления Поставщиком счет-фактуры.
Ценовые предложения потенциальных поставщиков, запечатанные в конверты, представляются по адресу: г.Алматы, Медеуский район, ул.Калдаякова 74, 3 этаж, 322 кабинет, с 09ч.30 мин. 11.08.2021г. до 12 ч. 00 мин. 19.08.2021г. (режим работы с 09ч.00мин. до 18ч.00мин за исключением выходных и праздничных дней , обеденный перерыв с 13 ч.00 мин. до 14 ч. 00 мин.) Дополнительную информацию можно получить по телефону:8(727) 248 13 27.
Вскрытие конвертов с ценовыми предложениями потенциальных поставщиков
в 14ч. 00мин 19.08.2021г. по адресу: г.Алматы, Медеуский район, ул. Каладякова 74,
3 этаж, 322 кабинет.
Потенциальные поставщики до истечения окончательного срока представления ценовых предложений вправе отзывать поданные ценовые предложения.
Предоставление потенциальным поставщиком ценового предложения является формой выражения его согласия осуществить поставку товаров в соответствии с условиями запроса, предусмотренными объявлением, проектом договора о закупках, технической спецификацией закупаемых товаров.
Потенциальный поставщик до истечения окончательного срока представления ценовых предложений представляет только одно ценовое предложение в запечатанном виде. Конверт содержит ценовое предложение по форме, утвержденной уполномоченным органом в области здравоохранения, разрешение, подтверждающее права физического или юридического лица на осуществление деятельности или действий (операций), осуществляемое разрешительными органами посредством лицензирования или разрешительной процедуры, в сроки, установленные заказчиком или организатором закупа, а также документы, подтверждающие соответствие предлагаемых товаров требованиям, установленным главой 4 Правил, а также описание и объем фармацевтических услуг.
На лицевой стороне запечатанного конверта с ценовым предложением потенциальный поставщик указывает:
наименование, адрес местонахождения, контактный телефон, электронный адрес потенциального поставщика, наименование, адрес местонахождения организатора закупок,
наименование закупок товаров для участия, в которых предоставляется ценовое предложение потенциального поставщика.
Конверт с ценовым предложением, предоставленный после истечения установленного срока и/или с нарушением требований объявления возвращается потенциальному поставщику.
Решение об утверждении итогов закупок товаров способом запроса ценовых предложений публикуется в течение 10 (десяти) календарных дней со дня его утверждения на интернет-ресурсе организатора закупок (www. centrepmspmr.kz).
Приложение № 1
Срок поставки - в течение 5 (пяти) календарных дней с момента получения заявки от Заказчика. Место поставки - г.Алматы, Медеуский район, Калдаякова 74. |
|||||
№ лота |
Наименование |
Техническая характеристика |
Кол-во |
Цена за ед., тенге |
Сумма, выделенная для закупа, тенге |
1 |
Противочумный комплект многоразовый |
Противочумный комплект (многоразовый). Комплект специальной одежды, используемый персоналом медицинских учреждений при работе в условиях возможного заражения возбудителями особо опасных инфекций, состоит: комбинезон из ткани повышенной защиты, респиратор FFP3, маска 4-х слойная марлевая, защитные очки, перчатки нитриловые 2шт, высокие бахилы, резиновые сапоги, сумка для комплекта. |
50шт |
30 000,00 |
1 500 000,00 |